Door een storing is het mogelijk dat u uw online contract momenteel niet kan bevestigen. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve later opnieuw te proberen.
Hulp en ondersteuning

Hoe kan ik wisselen tussen betaling via overschrijving en betaling via domiciliëring?

Wens je te betalen met domiciliëring?

  1. Log in via My Luminus.
  2. Klik op 'Facturen'.
  3. Klik op 'Schakel over naar domiciliëring'. Je kan kiezen tussen domiciliëring of je dit enkel voor je voorschotfacturen doet of ook voor je afrekening.
  4. Bevestig je wijziging.

Wil je je domiciliëring stopzetten?
Als je toch liever via overschrijving betaalt, contacteer dan even onze klantendienst. We helpen je graag verder.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Factuur en betalingen

Bekijk het hier

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier