Hulp en ondersteuning

Wanneer komt men mijn meterstanden opnemen?

Het moment van meteropname valt altijd rond hetzelfde tijdstip van het jaar en gebeurt door de netbeheerder van je regio. Op onze website vind je meer informatie over wie je netbeheerder is.

Hoe gebeurt de meteropname?

  • ofwel komt je netbeheerder ter plaatse .
  • ofwel ontvang je een meteropnamekaart in de bus waarop jij je meterstanden noteert. Vul dit kaartje onmiddellijk in en stuur het naar je netbeheerder. Je kan je meterstanden ook invullen op de website. Vergeet niet om je meterstanden tijdig door te geven aan je netbeheerder. Alleen zo vermijd je dat je meterstanden geschat worden en dat wij je afrekening opmaken op basis van geschatte meterstanden.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier