Hulp en ondersteuning

Wat kan ik doen als mijn zaak gesloten is als gevolg van de coronavirus en ik moeilijkheden heb om mijn energiefacturen te betalen?

Indien je tijdelijk je voorschotbedrag wenst te wijzigen kan je dit geheel zelf doen via onze online klantenzone My Luminus:

  1. Meld je aan via My Luminus.
  2. Klik op 'Voorschotten'.
  3. Sleep het bolletje op de groene balk naar het gewenste voorschotbedrag.
  4. Klik op 'Voorschot aanpassen naar ...' en bekijk ook meteen de impact op je afrekening.


Meer informatie over de functionaliteiten van je persoonlijke klantenzone vind je ook in deze video. Je kan ook contact opnemen met onze klantendienst om samen naar een gepaste oplossing te zoeken. 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Mijn klantenzone

Inloggen

Contacteer onze Business Adviseurs
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 152 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.