U koos voor Privé

Tot welk type behoort uw onderneming?

Professional

Jaarlijkse uitgave
< € 10 000

Jaarlijks verbruik
Elektriciteit
< 100 MWh

Gas
< 100 MWh

Type meteropname
Jaargemeten

Selecteer

KMO

Jaarlijkse uitgave
€ 10 000 tot € 100 000

Jaarlijks verbruik
Elektriciteit
100 - 1 000 MWh

Gas
100 - 2 000 MWh

Type meteropname
Jaargemeten
Maandgemeten
Telegelezen

Selecteer

Grote onderneming

Jaarlijkse uitgave 
> € 100 000

Jaarlijks verbruik 
Elektriciteit
> 1 000 MWh
 
Gas 
> 2 000 MWh

Type meteropname
Jaargemeten 
Maandgemeten 
Telegelezen

Selecteer

Energieleverancier in België

Organiseer je verhuis in enkele stappen

Een verhuis brengt heel wat met zich mee. Om het jou wat makkelijker te maken neemt Luminus alle administratieve formaliteiten op zich. Het enige wat jij hoeft te doen is bellen naar 078 180 183 (normaal zonetarief).

Je kan je verhuis erg gemakkelijk telefonisch regelen: 

Wanneer je ons belt, neem je best de volgende gegevens bij de hand:

  • De datum waarop onze energie in je nieuwe woning wordt geleverd.
  • De meterstanden (als de overdracht reeds is gebeurd).
  • Het nummer van je meter en/of de EAN-code.
  • De gegevens van de vorige energieafnemer in je nieuwe woning.

Twee weken nadat je je verhuis telefonisch hebt doorgegeven, ontvang je een gedetailleerd voorstel voor het maandelijkse voorschot.

Bel ons op 078 180 183 (normaal zonetarief)

Bijkomende aansluitingen

Als klant kan je ook bijkomende aansluitingen aanvragen voor je huidige woning. Of voor een tweede bedrijf. Of je wil nog een gasaansluiting? Je kan dit allemaal gemakkelijk aanvragen in uw online klantenzone van My Luminus.

Organiseer nu uw verhuis

Klaar om te verhuizen? Alle nodige gegevens bij de hand?

Bel ons snel, wij doen de rest.

078 180 183

Normaal zonetarief

Meer info

Ik verhuis. Welk voorschotbedrag moet ik betalen voor mijn nieuwe woning?
Wat gebeurt er als de nieuwe bewoner voor een andere leverancier kiest bij een verhuis?
Wanneer ontvang ik mijn eerste voorschotfactuur?
Ik ben net verhuisd en krijg op mijn nieuwe adres facturen van Luminus. Hoe komt dit?
Komt Luminus ter plaatse als ik verhuis?