Door de specifieke veiligheidsmaatregelen in de coronaperiode pasten ook de netbeheerders hun werkwijze aan voor de opname van de meterstanden. Sinds de maand mei nemen de meteropnemers je meterstanden vanop afstand op.Om fysiek contact met je meteropnemer te vermijden, is de werkwijze sinds mei als volgt:
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur Zaterdag: 09 uur tot 13 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.
De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00
Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.