Hoe gebeurt de opname van mijn meterstanden tijdens de coronacrisis?

Door de specifieke veiligheidsmaatregelen in de coronaperiode pasten ook de netbeheerders hun werkwijze aan voor de opname van de meterstanden. In de maand mei nemen de meteropnemers je meterstanden vanop afstand op.

Om fysiek contact met je meteropnemer te vermijden, is de werkwijze in de maand mei als volgt:

  • De meteropnemer laat een kaartje in je brievenbus achter met de vraag om de meterstanden te noteren.
  • Plaats/hang dit kaartje achter het raam, aan de voordeur of op een andere zichtbare plaats voor de meteropnemer.
  • De meteropnemer komt 2 dagen later opnieuw langs om vanop afstand je meterstanden te noteren. 
Meer informatie over deze werkwijze vind je op de website van je netbeheerder. Klik op deze pagina en geef je postcode in om te weten te komen wie je netbeheerder is. Volg hun richtlijnen goed op. Dan ben je zeker van een correcte afrekening.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

U kan met een beschikbare medewerker chatten

tijdens de openingsuren van onze klantendienst: 

Ma.-vr.: 8u-20u
Zat.: 9u-13u

Chat

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier