Wanneer moet ik mijn verhuis doorgeven?

We raden je aan om ons telefonisch of online te informeren over je verhuis.
Bij het overhandigen van de sleutels geef je best ook de meterstanden aan ons door. We sturen je een herinnering per e-mail of sms.

Ben je reeds verhuisd?
Maak je geen zorgen. Contacteer ons zo snel mogelijk, zodat we je energiediensten kunnen overzetten naar je nieuwe adres.

Denk eraan om ons de volgende informatie te bezorgen:

  • de EAN-codes van je gas-en/of elektriciteitsmeter
  • de meterstanden van je gas-en/of elektricteitsmeter
  • de contactgegevens van de oude en/of nieuwe bewoner

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 180 183

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op