Kan ik mijn voorschot aanpassen na mijn verhuis?

Dat kan. We raden je zelfs aan je voorschotten op gas en elektriciteit even te herbekijken als je verhuist.
Een andere woonst betekent immers vaak een ander energieverbruik.

Een ander voorschot kan op 2 manieren:

  1. Je kan zelf het nieuwe voorschotbedrag dat je wenst doorgeven wanneer je ons informeert over je verhuis.

  2. Als je nog niet zeker bent van het bedrag, kunnen wij een gepast voorschot berekenen op basis van de verbruikshistoriek van je nieuwe woonst volgens de netbeheerder.

Controleer regelmatig of je voorschotbedrag nog altijd in verhouding staat met je werkelijke verbruik via My Luminus op de website of via de app. Op die manier voorkom je onaangename verrassingen op je jaarafrekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op