Kan ik mijn voorschot aanpassen na mijn verhuis?

Dat kan. We raden je zelfs aan je voorschotten op gas en elektriciteit even te herbekijken als je verhuist.
Een andere woonst betekent immers vaak een ander energieverbruik.

Een ander voorschot kan op 2 manieren:

  1. Je kan zelf het nieuwe voorschotbedrag dat je wenst doorgeven wanneer je ons informeert over je verhuis.

  2. Als je nog niet zeker bent van het bedrag, kunnen wij een gepast voorschot berekenen op basis van de verbruikshistoriek van je nieuwe woonst volgens de netbeheerder.

Controleer regelmatig of je voorschotbedrag nog altijd in verhouding staat met je werkelijke verbruik via My Luminus op de website of via de app. Op die manier voorkom je onaangename verrassingen op je jaarafrekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op