Ik ben een klant van Luminus en ik verhuis. Wat gebeurt er met mijn facturatie?

Kort na je verhuis, maken we een slotafrekening voor je vorige woning op. De slotafrekening toont het verschil tussen de voorschotfacturen die je werden gefactureerd en je werkelijk verbruik. Je verbruik wordt berekend op basis van de meterstanden die je aan ons doorgaf. Je ontvangt je slotfactuur binnen 30 dagen na je verhuis.

Je ontvangt ook voorschotfacturen voor je nieuwe woning. Deze voorschotten zijn gebaseerd op:

  • het bedrag dat je zelf hebt bepaald bij je verhuisaanvraag
  • het bedrag dat berekend wordt op basis van de verbruiksgeschiedenis van je nieuwe woning.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 180 183

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

U kan met een beschikbare medewerker chatten

tijdens de openingsuren van onze klantendienst: 

Ma.-vr.: 8u-20u
Zat.: 9u-13u

Chat

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier