De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Hoe kan ik weten of de meters van mijn nieuwe woning open zijn?

Om te weten of een meter open is, controleer je eerst of je elektriciteit of gas hebt in de woning. Doe bijvoorbeeld het licht aan of zet de verwarming op.

Je kan je ook bij de eigenaar of bij de vorige bewoner van je woning informeren naar de status van de meters.

Ook bij je netbeheerder kan je hiervoor terecht.
Als je meters verzegeld zijn:

  1. Contacteer ons om een nieuw contract af te sluiten.

  2. Informeer ons dat je meters gesloten zijn.

  3. Van zodra je over een contract beschikt, bel je naar je netbeheerder om je meters te laten openen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bekijk het hier

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.