Ik heb een voorschotfactuur ontvangen van mijn vorige energieleverancier. Moet ik deze nog betalen?

Controleer eerst de verbruiksperiode die je ziet staan op deze factuur.
Als je geen klant meer was bij je vorige leverancier in deze periode, raden we je aan om hem te contacteren en de voorschotfactuur te laten crediteren.
Als je wel nog klant was, gaan we ervan uit dat de factuur correct is.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op