Kan ik een nieuwe aansluiting voor gas en of elektriciteit aanvragen in de periode november-december?

In deze periode neemt de Belgische elektriciteits-en gassector een nieuw centraal dataplatform in gebruik. We registreren je contract, maar tussen 17/11 en 13/12 zal je geen afspraak kunnen maken met je netbeheerder voor het openen van je meter.

Om ervoor te zorgen dat er voor jou geen vertraging is, raden we je aan om je nieuwe aansluiting onmiddellijk aan te vragen via deze link.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier