Ik heb een nieuwe huurder. Wat moet ik doen om de meter op zijn naam te zetten?

Om het verbruik op de naam van je nieuwe huurder te zetten, volstaat het om dit aan ons te melden.
 

1. Verzamel eerst de volgende belangrijke gegevens:

  • Je meterstanden.

  • Het nummer van je meter en je EAN-code.

  • De datum waarop je verhuist.

  • De gegevens van de vorige bewoner in je nieuwe woning en/of de gegevens van de nieuwe bewoner in je oude woning.
     

2. Bezorg ons zo snel mogelijk de gegevens van de nieuwe huurder. Dit kan je op verschillende manieren doen:


3. Van zodra de verhuis geregistreerd is bij ons, bezorgen we je het overnamedocument. Bewaar dit zorgvuldig.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 180 183

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op