Ik heb een nieuwe huurder. Wat moet ik doen om de meter op zijn naam te zetten?

Om het verbruik op de naam van je nieuwe huurder te zetten, volstaat het om dit aan ons te melden.
 

1. Verzamel eerst de volgende belangrijke gegevens:

  • Je meterstanden.

  • Het nummer van je meter en je EAN-code.

  • De datum waarop je verhuist.

  • De gegevens van de vorige bewoner in je nieuwe woning en/of de gegevens van de nieuwe bewoner in je oude woning.
     

2. Bezorg ons zo snel mogelijk de gegevens van de nieuwe huurder. Dit kan je op verschillende manieren doen:


3. Van zodra de verhuis geregistreerd is bij ons, bezorgen we je het overnamedocument. Bewaar dit zorgvuldig.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 180 183

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op