Ik had het tarief Vooraf bij Essent. Waarom is mijn voorschotbedrag bij Luminus nu hoger?

Je nieuwe voorschotbedrag bij Luminus kan erg afwijken van wat je verwachtte.
Door een fout bij de opmaak van je voorschottenplan hield ons systeem geen rekening met je Vooraf-bedrag. Normaal gezien bestaat je voorschottenplan uit kwartaalvoorschotten van telkens een vierde van je gekende Vooraf-bedrag.
Geen zorgen, we zetten dit zo snel mogelijk recht.
Je kan altijd je voorschotbedrag zelf aanpassen via je persoonlijke klantenzone My Luminus.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Uw voorschot zelf aanpassen

in uw digitale klantenzone

Doe het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.