De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Comfy (Green) (Pro): Hoe en wanneer ontvang ik mijn domiciliëringskorting?

Als je jouw domiciliëring activeert tijdens het eerste leveringsjaar van het contract, dan wordt deze korting 1 jaar na startdatum gestort op je rekening.
Als je jouw domiciliëring activeert na het eerste leveringsjaar, wordt deze korting op je volgende afrekening toegekend.
Via My Luminus kan je zien wanneer je dit bedrag zal ontvangen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Onze tarieven



Bekijk het hier

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.