De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Wat als mijn MediaMarkt-waardebon vervalt tussen 24/11 en 5/12?

In opdracht van de overheid werken we in die periode aan de overgang van één centraal gegevenssysteem voor de energiesector.
Om technische redenen kunnen we dan geen volledige dienstverlening geven en kan je je waardebon niet downloaden.

Tip: Zorg ervoor dat je je MediaMarkt-waardebon downloadt voor 24/11. Zo gaat deze niet verloren.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.