Worden mijn tarieven automatisch aangepast in de Luminus Monitoring app?

Ja, Luminus maakt automatisch de koppeling met je Luminus-tarief! Zo zijn je gegevens steeds correct en up-to-date.

Je totale verbruikskosten bestaan niet enkel uit je energiekosten, maar omvatten ook de kosten voor groene stroom/waterkrachtkoppeling, transport- en distributiekosten, de bijdrage op energie en de federale bijdrage. Hierdoor verschillen de prijzen per kWh die je in de app ziet ten opzichte van de prijs per kWh voor energie alleen, die je op je contract terugvindt.

 
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.