Wat gebeurt er met mijn data in de Luminus Monitor app als ik mijn contract stopzet of mijn toestemming intrek?

  • Als je Luminus laat weten dat je deze dienst niet meer wenst, dat je verhuist of verandert van leverancier, dan worden alle data gelinkt aan dit installatie-adres geanonimiseerd in onze systemen. In dit geval wordt ook je account verwijderd.
  • Indien je je manda(a)t(en) gelinkt aan je installatie-adres bij Fluvius intrekt, dan komt er voor de EAN's met het ingetrokken mandaat geen nieuwe data bij. Wel blijft de reeds opgehaalde data voor deze EAN's bewaard en toegankelijk voor de gebruiker. In dit geval blijft je account ook actief.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.