Hoe maak ik een account aan in Mijn Fluvius?

  1. Je meldt je aan of je registreert je op de website van Fluvius .
  • Heb je al een Fluvius account? Meld je dan aan via je eID en kaartlezer, een token, de app itsme of via je e-mailadres en wachtwoord.
  • Heb je nog geen Fluvius account? Dan maak je eerst een account aan door je te registreren via: je eID en kaartlezer, een token of de app itsme.
  1. Link de EAN-code(s) van het adres waar je digitale meter zich bevindt met je Fluvius account.
  • Eens aangemeld, kom je terecht op je homepagina. Klik dan op ‘Mijn EAN-lijst’.
  • Voeg je 2 EAN-codes, deze voor elektriciteit EN voor gas (indien je dat hebt) toe en klik telkens op ‘Toevoegen’. Deze codes vind je terug op je laatste afrekening van Luminus of in My Luminus, je online klantenzone.
Nuttige link:

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.