Kan ik de Luminus Monitor app op een ander adres ook activeren? Wat kan ik doen bij een verhuis?

  • De app is momenteel beperkt tot 1 installatie-adres. Je kan dus slechts 1 adres activeren.
  • Als je verhuist, zetten we je Luminus Monitor app stop. Dit doen we omdat het mandaat bij Fluvius gekoppeld is aan je adres. We hebben een nieuw mandaat nodig om deze dienst op je nieuwe adres te kunnen aanbieden. 
  • Wil je de app graag activeren voor je nieuwe adres? Dat kan uiteraard! De voorwaarde is wel dat je een digitale meter hebt en in Vlaanderen woont. Opnieuw registreren kan zeer eenvoudig via www.luminus.be.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Meterstanden & verbruik



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.