Waarom ontvang ik een extra afrekening van één dag?

Aan- en afsluitingen van meters die door netbeheerders Ores en Sibelga gebeuren, rekenen we aan via een aparte factuur. Het bedrag op deze factuur is gelijk aan dat wat de netbeheerder ons aanrekent. Vandaar dat je een extra afrekening van één dag van ons ontvangt.

Voor RESA maken we op dit ogenblik enkel facturen voor Intermosane (IMOS) op.

Nuttige links:
Sibelga
ORES

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier