Kan ik mijn energieproducten samen op één factuur krijgen?

Ja, standaard worden alle energieproducten samen gefactureerd.Je krijgt één voorschotfactuur voor alle energieproducten steevast op eenzelfde moment. Ook ontvang je slechts één afrekening voor al je energieproducten voor zover wij de meterstanden gelijktijdig ontvangen.

Contacteer onze klantendienst om je facturatie te wijzigen.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op