Na de overname van je Essent-energiecontract door Luminus en de meteropname door je netbeheerder, ontvang je de eerste afrekening bij Luminus. Je cyclus van voorschotfacturen, meteropnames en jaarafrekeningen loopt gewoon door, op hetzelfde ritme en via hetzelfde kanaal, e-mail of post.Je eerste jaarafrekening van Luminus is een gecombineerde afrekening met een periode bij Essent en een periode bij Luminus. Je tarief bleef het hele jaar ongewijzigd.1. De Luminus-factuur bevat je verbruik bij Luminus én bij Essent. Alle voorschotfacturen zijn in mindering gebracht.
toon meer
Naar hulp en ondersteuning overzicht
zelf raadplegen? Het kan!
Onze residentiële klantendienst is bereikbaar op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)
Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur
Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.
De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is.
De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.