Waarom heb ik een tussentijdse afrekening ontvangen?

We maken in de volgende gevallen een tussentijdse afrekening op:

  • De meter is vervangen door de netbeheerder (defecte meter, digitale meter, budgetmeter, ...).
  • De netbeheerder doet een spontane meteropname.
  • De klant meldt een zonnepaneleninstallatie aan.
  • Klanten met zonnepanelen en digitale meter (in Vlaanderen): Publicatie van het arrest Grondwettelijk Hof over terugdraaiende teller op 1 maart 2021

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

normaal zonetarief

0800 80 808

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier