Wat kan ik precies met domiciliëring betalen?

Je hebt verschillende mogelijkheden om met domiciliëring te betalen:

  • Je betaalt enkel je voorschotfacturen via domiciliëring. Je betaalt dan je jaarafrekening met een overschrijving. Indien je moet bijbetalen, kan je de overschrijving uitvoeren en zo jouw budget zelf beheren.
  • Je betaalt ook jouw jaarafrekening via domiciliëring, maar stelt een maximumbedrag voor de betalingen in. Indien je afrekening het vooropgestelde bedrag overschrijdt, sturen we je een factuur zodat je dit bedrag via een overschrijvingsformulier kunt storten.
Activeer hier je domiciliëring online of neem contact op met onze klantendienst op het nummer 078 150 210. Neem in elk geval je klantnummer en rekeningnummer bij de hand. Beide kan je terugvinden op je factuur.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


De mogelijkheden voor facturen en betalingen

zelf raadplegen? Het kan!

Bekijk het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier