Vanaf wanneer is mijn domiciliëring actief?

Je domiciliëring wordt onmiddellijk geactiveerd na je aanvraag.
Je volgende factuur wordt automatisch betaald via je bank. Als je oudere openstaande facturen via domiciliëring wil betalen, vul je het contactformulier in of bel je naar onze klantendienst op het nummer 078 150 210.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op