Hoe Zoomit activeren?

Activeer de gratis dienst Zoomit rechtstreeks via het internetbankieren of de mobiele applicatie van je bank. Luminus stuurt je facturen daarna automatisch via Zoomit naar je applicatie voor internetbankieren.

Bekijk het overzicht van de banken die Zoomit gebruiken. Op de website van Zoomit lees je hoe je kan starten met Zoomit.

Opmerking: je kan Zoomit enkel activeren en deactiveren via je bank, en dus niet via Luminus. Staat Luminus niet in je Zoomit-lijst? Gelieve ons dan online je bankrekeningnummer door te geven of bel ons.




 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier