De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Ik was klant bij Essent en ik heb een betaling gedaan aan Essent, bedoeld voor Luminus. Wat doe ik?

Wees gerust, wij zetten dit voor je recht. Het betaalde bedrag wordt terugbetaald aan Luminus.

Heb je nog onbetaalde rekeningen bij Essent?
Dan zal Essent je betaling gebruiken om deze te vereffenen. Het resterende saldo wordt dan aan ons doorgegeven.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.