De steunmaatregelen in het kader van de gestegen energieprijzen worden automatisch verrekend met je facturen.
Ook de federale verwarmingspremie van € 100. Je hoeft ons hiervoor niet extra te contacteren. Meer informatie over de maatregelen vind je hier.

Ik heb een waarborg betaald aan Essent. Kan ik het bedrag van mijn waarborg terugvorderen?

Luminus nam je contract over onder de voorwaarden die met Essent zijn overeengekomen. Net zoals bij Essent wordt je waarborg automatisch terugbetaald op het einde van je contract, uiterlijk 30 kalenderdagen na het opmaken van je slotafrekening. 
Indien er op dat moment nog schulden openstaan, zal je garantie worden gebruikt om deze te vereffenen en zal het eventuele saldo aan je worden terugbetaald.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.