Wat gebeurt er met mijn MediaMarkt-waardebon als ik mijn Greenfix (Pro) contract vroegtijdig wil stop zetten?

Een stopzetting binnen 3 maanden na de start van je energielevering heeft impact op de waardebon.

  • Heb je de waardebon niet gebruikt, dan vervalt deze bij stopzetting.
  • Heb je de waardebon volledig of deels gebruikt, dan ben je Luminus een vergoeding verschuldigd die gelijk is aan de restwaarde van € 44.
De terugvordering van de waardebon vind je op de factuur.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier