Waarom rekenen jullie de vaste vergoeding volledig aan?

Als je in het eerste contractjaar je contract stopzet, rekenen we de vaste vergoeding binnen je contract volledig aan.
 

  • Deze vaste vergoeding is geen boete of verbrekingsvergoeding, maar een jaarlijks forfaitair bedrag per aansluiting dat onze vaste operationele kosten dekt.
  • Je betaalt dit enkel als je ons verlaat voor een andere leverancier, niet indien je verhuist of je meter afsluit.
Bedrag vaste vergoeding op slotafrekening = totale vaste vergoeding 1 jaar - eventueel aangerekende vaste vergoeding op eerder verstuurde tussentijdse of periodieke afrekening.

Heb je nog vragen? Contacteer onze klantendienstmedewerkers. Zij zorgen voor een correcte afhandeling van je vraag.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier