Een dierbare is overleden. Wat moet ik doen?

Onze innige deelneming bij dit verlies.

Om het dossier van de overledene af te handelen, of om een contractovername door een partner te melden, vragen wij je om contact op te nemen met onze klantendienst. Je kan ook het contactformulier op onze website invullen. We helpen je met de administratie als je dit wenst.

Als de meter open blijft omdat het contract opgenomen wordt door een derde (erfgenaam of een andere persoon), hebben we de gegevens nodig van de persoon die de overname doet.

Als je wil dat de meter afgesloten wordt, neem je contact op met de netbeheerder. Hij zorgt voor de verdere afhandeling.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (13 en 14 september) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ's om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak.

Het Luminus team.

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier
Download onze app op