Ik was klant bij Essent. Waar kan ik mijn tarief van Luminus bekijken?

In je persoonlijke klantenzone My Luminus, onder 'Diensten'. (In de app vind je dit onder 'Contracten'.)

Zodra we je Essent-product hebben overgenomen, krijg je van ons een bevestiging.
Vanaf dan kan je gratis je persoonlijke account aanmaken op My Luminus. Je kan er je verbruik opvolgen, je facturen bekijken of je voorschotbedrag aanpassen.

Na je inschrijving op My Luminus ontvang je bovendien nog een korting* van 10 euro op je afrekening!

*Deze korting is niet van toepassing op sociaal tarief.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.