Ik was klant bij Essent. Moet ik mijn meterstanden aan Luminus doorgeven ?

Het is niet nodig om je meterstanden door te geven aan Luminus.
In het kader van de overname zal enkel Fluvius, de Vlaamse distributienetbeheerder, een meterkaartje naar de netgebruikers opsturen. Zo kunnen we de jaarafrekening correct opmaken. Er volgt echter geen afrekening na deze meteropname.
Je cyclus van voorschotten, meteropnames en afrekeningen die je bij Essent had, blijft bij Luminus op hetzelfde ritme verder lopen.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier