Ik was klant bij Essent en ik heb een factuur voor juli gekregen van Essent, maar ook van Luminus. Wat doe ik?

Het is mogelijk dat Essent en Luminus je een voorschotfactuur hebben gestuurd voor dezelfde maand. Dit is geen fout.
Dat kan gebeuren als je op het eind van de maand de voorschotfactuur van Essent voor de volgende maand ontving. Bij Luminus krijg je de voorschotfactuur voor de huidige maand op het eind van die maand.

Bijvoorbeeld: Je ontving de voorschotfactuur van Essent voor juli op 23 juni. En je zal de voorschotfactuur van Luminus voor juli op 23 juli ontvangen.
Maak je geen zorgen, je zal nooit tweemaal voor hetzelfde betalen. We houden namelijk rekening met de twee facturen bij je jaarafrekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier