Ik was ingeschreven op een ketelonderhoudscontract of een andere service bij Essent. Wat gaat hiermee gebeuren?

Als gevolg van de overname beëindigt Essent eind augustus jouw contract voor ketelonderhoud.

Maak je geen zorgen:

  • Staat er tussen nu en 31/08/2021 een onderhoud gepland? Dat gaat gewoon door!
  • Geplande afspraken na 31/08/2021 worden geannuleerd. In dat geval, en ook als je nog geen onderhoud gepland had, storten wij je alle opgespaarde voorschotten terug. In augustus krijg je van ons een creditnota.
  • Voor dringende interventies blijven we tot 31 augustus bereikbaar via 02 302 20 05.
Je kan ook bij Luminus terecht voor ketelonderhoud. 
Heb je een Luminus Comfy-tarief voor je gas? Binnen 6 maanden kan je bij Luminus intekenen op een contract voor ketelonderhoud. Je krijgt dan een uitnodiging via e-mail met een persoonlijke link om in te tekenen. Daarna krijg je elke 2 jaar ook automatisch een uitnodiging. Dankzij je Comfy gascontract betaal je slechts €69,95 (6% BTW) per onderhoud.

Heb je een ander contract bij Luminus of ben je geen klant van Luminus voor je energie? Ook dan kan je genieten van ketelonderhoud. Lees meer over deze dienst of bel naar 0800 80 808. Je komt dan alles te weten over de onderhoudsdienst en kan meteen intekenen op een nieuw contract voor ketelonderhoud. Zo blijft jouw verwarmingsketel gegarandeerd in topconditie!

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

De knop "Start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 18u00.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.