Ik kreeg een bevestiging van mijn contract bij Luminus, maar daarna nog een voorschotfactuur van Essent. Betaal ik die nog?

Het is mogelijk dat je nog een laatste voorschotfactuur van Essent ontvangt, nadat je de bevestiging van de overstap naar Luminus hebt gekregen.
Je betaalt deze factuur nog aan Essent. We houden met deze betaling rekening bij je afrekening.

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier