Ik had het tarief Vooraf bij Essent en ik heb mijn volledig jaar al betaald. Wat gebeurt er na mijn overstap naar Luminus?

Indien je bij Essent het tarief Vooraf had en je je jaar al betaald had vóór je transfer naar Luminus, dan zal Essent een slotafrekening opstellen. Die zal je verbruik vermelden en rekening houden met het reeds gestorte bedrag. Het eventuele saldo zal Essent behandelen.
Wanneer je dan naar Luminus bent overgestapt, zal je driemaandelijkse voorschotten ontvangen.
Het eerste voorschot ontvang je 1 maand na je migratiedatum. Je kan dit op elk moment aanpassen in je persoonlijke klantenzone My Luminus.

Lees ook: Ik was Vooraf-klant bij Essent. Wat gebeurt er met het voorschot dat ik reeds betaalde? Hoeveel bedraagt mijn nieuwe voorschot?

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen

Meer vragen over Klant worden / ik ben net klant



Uw voorschot zelf aanpassen

in uw digitale klantenzone

Doe het hier

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 08 uur tot 20 uur
Zaterdag: 09 uur tot 13 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 8u00 - 20u00. Zat.: 9u00 - 13u00

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier