De energieprijzen zijn de afgelopen maanden erg sterk gestegen. Om de impact hiervan te verzachten, heeft de overheid een aantal steunmaatregelen uitgewerkt. Deze zullen automatisch verrekend worden op je energiefactuur. Wat de maatregelen concreet inhouden, lees je hier.

Wat is de impact van het coronavirus op de levering van energie?

Continuïteit in levering van energie

  • Producenten en energieleveranciers worden beschouwd als 'prioritaire bedrijven'. Ze hebben de wettelijke verplichting om de continuïteit van hun diensten te verzekeren.
  • In dit stadium zijn er geen aanwijzigingen voor een verhoogd risico in energievoorziening.
  • De netbeheerders verzekeren de behandeling van noodgevallen.

 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja Neen


Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Onze residentiële klantendienst is bereikbaar
op het nummer 078 150 210 (zonaal tarief)

Maandag - Vrijdag: 09 uur tot 18 uur

Tip: houd een factuur met uw klantgegevens bij de hand.

De knop "start de chat" verschijnt zodra een een medewerker beschikbaar is. 

De chat is beschikbaar tijdens de openingsuren van de klantendienst: 
Ma.-vr.: 9u00 - 18u00.