Op dit moment circuleren er frauduleuze e-mails die de indruk geven dat ze verstuurd worden door Luminus. Gelieve hier niet op te reageren.

Hoe kan ik de ombudsdienst bereiken?

Als je een vraag hebt of nood aan extra informatie, staan onze klantendienstadviseurs voor je klaar. Je kan ons telefonisch of via het online contactformulier bereiken.
 

 TelefoonContactformulier
Huishoudelijke klant078/150 210Klik hier
Professionele klant078/150 152Klik hier
Als je geen gezamenlijke oplossing vindt met Luminus, kan je je schriftelijk wenden tot de Federale Ombudsdienst voor Energie:
Koning Albert II-laan 8/bus 6
1000 Brussel
Telefoon: 02/211 10 60
Fax 02/211 10 69
https://www.ombudsmanenergie.be/nl

Deze dienst kan alleen optreden nadat je vooraf stappen hebt ondernomen bij Luminus.
 

Was dit een antwoord op je vraag? Ja - Neen


Bel ons

(normaal zonetarief)

078 150 210

Geen antwoord gevonden op je vraag?
Kies één van de contactmogelijkheden.

Wegens verbeteringen aan onze technische systemen zullen onze telefonische lijnen uitzonderlijk vandaag en morgen (21 en 22 februari) gesloten zijn.
Consulteer onze FAQ’s om een antwoord te vinden op jouw vraag of vul ons online contactformulier in en wij contacteren je terug.

Onze excuses voor het ongemak

Het Luminus team

Vul het contactformulier in en de Luminus klantendienst neemt contact met je op.

Ga naar formulier