U koos voor Professional

Tot welk type behoort uw onderneming?

Professional

Jaarlijkse uitgave
< € 10 000

Jaarlijks verbruik
Elektriciteit
< 100 MWh

Gas
< 100 MWh

Type meteropname
Jaargemeten

Selecteer

KMO

Jaarlijkse uitgave
€ 10 000 tot € 100 000

Jaarlijks verbruik
Elektriciteit
100 - 1 000 MWh

Gas
100 - 2 000 MWh

Type meteropname
Jaargemeten
Maandgemeten
Telegelezen

Selecteer

Grote onderneming

Jaarlijkse uitgave 
> € 100 000

Jaarlijks verbruik 
Elektriciteit
> 1 000 MWh
 
Gas 
> 2 000 MWh

Type meteropname
Jaargemeten 
Maandgemeten 
Telegelezen

Selecteer

Energieleverancier voor professionals

Meter heropenen

Heropen eenvoudig een meter voor gas of elektriciteit door de volgende stappen te volgen. 
  1. Neem de EAN-code van uw aansluiting bij de hand.

    Als u dit niet kent, neemt u eerst contact op met uw netbeheerder om het EAN-nummer van uw aansluiting te vragen.
  2. Luminus contacteren.

    Zodra u dit nummer hebt, contacteert u Luminus of kunt u online een contract voor de levering van uw energie afsluiten.
  3. Luminus contacteert uw netbeheerder.

    Luminus laat daarna aan uw netbeheerder weten dat u een energiecontract hebt ondertekend.
  4. Contacteer uw netbeheerder.

    Drie dagen nadat u uw contract met Luminus hebt ondertekend neemt u contact op met uw netbeheerder. Die komt bij u langs om uw installatie op het netwerk aan te sluiten. Zorg er wel voor dat uw installatie gekeurd is op het moment dat uw netbeheerder de nodige werken komt doen.

Tip

Denk op tijd aan het heropenen van uw meters! U hebt immers energie nodig om uw verbouwingswerken uit te voeren.